גיטרה אקוסטית למכירה

גיטרה אקוסטית למכירה מתאימה לנגנים מתחילים וגם במחיר משתלם. כלי נגינה טוב וזול הוא למעשה בקשתו של כל נגן מתחיל או מתקדם. כלומר: ישנו מבחר עצום בעולם הגיטרות האקוסטיות למכירה. אז איך יודעים למצוא את הגיטרה האקוסטית הכי מתאימה לכם? חשוב לשים דגש על הדברים הכי חשובים. כלומר: מרחק המיתרים מלוח הסריגים, הוא אחד הדברים הכי משפיעים על הנוחות בזמן הנגינה. כמו כן עובי הצוואר בגיטרה, וסוגי העצים של הגיטרה.

גיטרה למכירה

ישנם כמה סוגי נגנים שמחפשים גיטרה אקוסטית למכירה. כלומר : נגנים מתחילים וגם נגנים מתקדמים. לעומת זאת לכל אחד מאלו חשוב שהבחירה של גיטרה למכירה תהיה קולעת לתקציב שהוא מוכן להשקיע.  ובנוסף לכך  גם לקבל את התמורה המלאה בעבור ההשקעה.

נתחיל עם נגנים מתחילים: נגני גיטרה למכירה בתחילת דרכם מחפשים גיטרה פשוטה. כלומר :  בתקציב נמוך יחסית . אך בכל זאת חשוב להם לקבל גם  את הכלי הכי נכון וגם הכי מתאים.  אך הבעיה היא שנגנים מתחילים לא בהכרח יודעים לשים את הדגש על הדברים הנכונים.

בבחירת גיטרה למכירה הראשונה כלומר : בפרט בגיטרה אקוסטית, חשוב לשים לב לכמה דברים שיכולים לעשות את הגיטרה לטובה יותר: איכות הצליל הנוחות, והמראה של הגיטרה.  שיתאים לרצונו ולבחירתו ולטעמו של כל נגן.

גיטרה אקוסטית למכירה - מיתרים לגיטרה אקוסטית

גיטרה אקוסטית למכירה - איך לבחור נכון

רוב הנגנים המתחילים שמים לב בעיקר למראה של הכלי. כלומר לצבע שלה או לצורה שלה. אך לא תמיד המראה משקף את האיכות. לכן חשוב לכל נגן מתחיל לחשוב כמה צעדים קדימה . כלומר לראות את עצמו בשלבים שהוא יודע לנגן והאם הבחירה של עכשיו תתאים גם להמשך הדרך?

בכדי לענות על השאלה הזאת חסר ידע בסיסי לנגן מתחיל ולכן במאמר שלפניכם נשים דגש על כמה נקודות עיקריות שכל נגן אפילו ללא ידע מוקדם בנגינה יכול לשים לב אליהם.

הנוחות היא הנקודה המרכזית בבחירת הגיטרה. אך אם אנו מדברים בנגן שטרם תחיל ללמוד ומחפש את הגיטרה הראשונה שלו כיצד הוא יוכל להבחין בנוחות אם הוא לא יודע לנגן?

גיטרה אקוסטית למכירה - צוואר הגיטרה מתאים להיקף יד שמאל של הנגן

גיטרה אקוסטית למכירה - היקף הצוואר של הגיטרה

קודם כל חשוב לכל נגן גם אם הוא מתחיל, וגם אם הוא נגן מתקדם. לנסות ולהקיף ביד שמאל את צוואר הגיטרה. כלומר שכף היד תקיף את כל הצוואר. אם ההיקף משאיר הרבה ריווח ביד שמאל זאת אומרת שהצוואר של הגיטרה מתאים להיקף היש של הנגן. חשוב להבין שככל שתהיה התאמה ביניהם כך תהליך הנוחות יהיה טוב יותר . כאשר נוח לנגן עם הגיטרה הוא ינגן יותר זמן ויתקדם יותר מהר לעומת זאת אם לא נוח לנגן בזמן הנגינה אז הנגן יצטרך לעשות הפסקות גדולות יותר ובכך קצב הלמידה שלו יהיה קטן בהרבה, בנוסף גיטרה שלא כיף לנגן עליה תגרום לנגן להפסיק להתאמן באיזשהו שלב . לכן חשוב מאוד לשים לב לפרט הראשון שנקרא צוואר הגיטרה, גם בגיטרות הזולות ביותר תוכלו למצוא גיטרות עם צוואר נוח לנגינה באמצעות הבדיקה של הקפת יש שמאל לצוואר הכלי.

גיטרה למכירה- גודל הגיטרה הולם את גוף הנגן

גודל הגיטרה ביחס לגודלו של הנגן

בגיטרה אקוסטית למכירה תמצאו גדלים שונים של גיטרות החל מ 39" עד לגודל של 42" ככול שגוף הגיטרה גדול יותר כך הצלילים של הגיטרה יהיו חזקים יותר אך מצד שני לא גיטרה מתאימה לכל גוף של נגן.

גם בבחירת הגודל של הגיטרה לא נדרש ידע מוקדם בנגינה אלא כל אדם יכול לקחת את הגיטרה ולראות אם היא מתאימה לגוף שלו או אולי מעט גדולה או מעט קטנה, אם בחרתם גיטרה גדולה לגוף שלכם אתם תצטרכו להתמודד עם הגודל הזה לכל אורך דרככם המוזיקלית .

גיטרה גדולה לגוף הנגן יכולה ליצור בעיות של כאבים בגב התחתון. ולכן חשוב לשים לב ולראות ששתי הידיים מתיישבות בנוחות על הכלי ללא מתיחות מיותרות,ההמלצה גם לנגנים בעלי גוף גדול לא לעבור את הגודל של גיטרה בגודל "40 .

גיטרה אקוסטית למכירה

דילוג לתוכן