גיטרות אקוסטיות למתחילים ומתקדמים

גיטרות אקוסטיות ברמת קצה

להתרגש מהצליל הראשון

גיטרות בהתאמה אישית

גיטרות אקוסטיות למתחילים ומתקדמים במבחר עצום  לכל הרמות ולכל הגילאים. כל הגיטרות שלנו בדגמים בלעדיים שנוצרו מתוך הכרות מעמיקה של הכלי :  גיטרה קלאסית  תוך דגש מיוחד על צלילים נקיים ללא זמזומים בכל חלקי הגיטרה, נוחות מרבית הנובעת מצוואר דק ונוח וכן אקשיין נמוך ורמת גימור עוצרת נשימה

גיטרה אקוסטית מומלצת במבצע! קורס אונליין במתנה!

גיטרה אקוסטית

קנו מאתנו גיטרה אקוסטית מומלצת למתחילים החל מ 499 ש"ח וקבלו מאתנו קורס ללימודי גיטרה אונליין במתנה!!! למימוש ההטבה התקשרו אלינו, או שלחו הודעה
מבצע!

גיטרות אקוסטיות עבודת יד למתחילים ולמתקדמים

ראשית עלינו להבין שכל גיטרה נבנית בתהליך של עבודת יד. זאת אומרת שאין כזו מכונה שמכניסים חתיכת עץ בצד אחד ויוצאת גיטרה בצד השני. בנוסף לכך עלינו להבין שתהליך בנית גיטרה אקוסטית שונה במהותו מתהליך הבניה של גיטרה קלאסית. זאת אומרת: לגיטרה אקוסטית מיתרי פלדה המתוחים על גוף הגיטרה לכל אורך הצוואר שלה במסה אדירה. כלומר מתיחת מיתרי הפלדה יוצרים מסה כבדה וגם לחץ אדיר על הכלי. לכן בניית הגיטרה צריכה לעמוד בלחץ האדיר המופעל עליה.

בחור מנגן על גיטרה עם פיקגארד- כלי מיתר - חנות גיטרות

התמודדות עם מיתרי הפלדה בגיטרה אקוסטית

מיתרי הפלדה אינם רק עניין של בניית הכלי, אלא הם מהווים התמודדות לכל נגן גיטרה. כלומר: מיתרי הפלדה בגיטרות אקוסטיות למתחילים ומתקדמים קשים לנגינה. זאת אומרת שהמיתרים קשים לחיכוך עם אצבעות יד שמאל. כל לחיצה הופכת למשימה לא פשוטה לנגן מתחיל. מצד שני במשך הזמן אצבעות יד שמאל מתרגלות לרמת החיכוך. כלומר שרמת הכאבים באצבעות הידיים הולכים ופוחתים.

בחור צעיר מנגן על גיטרה אקוסטית קטנה

הצליל של הגיטרות

למחיר הכאבים באצבעות הידיים יש שכר. כלומר היופי הכל כך מיוחד של הצליל של הגיטרה מהווה מעין פיצוי על הכאבים. לא בכדי כל אמן או זמר בארץ ובעולם בחר להציג את השירים שלו דווקא בגיטרה אקוסטית. כלומר ישנה הסכמה גורפת בקרב חובבי במוזיקה שהצלילים של גיטרה אקוסטית יפים יותר מכל גיטרה אחרת.

 

בכלי מיתר חנות כלי נגינה סניף פתח תקווה תוכלו למצוא מבחר אדיר של גיטרות אקוסטיות למתחילים ומתקדמים. במגוון רחב של מחירים. מה שמייחד את הגיטרות האקוסטיות שלנו זה הנוחות והצליל. כלומר : בגלל העובדה שגיטרה אקוסטית היא כלי נגינה קשה . עלינו לפצות את הנגן עד כמה שניתן ברמת הנוחות של הכלי. זאת אומרת שאם יש לכם גיטרה אקוסטית נוחה לנגינה, תוכלו לנגן עליה לשעות,למרות כל הקשיים הטבעיים של שלה. הנוחות תלויה בעיקר בצוואר וגם במרחק המיתרים מלוח הסריגים.

 

גיטרות אקוסטיות למתחילים ומתקדמים - בחור חמוד מנגן על גיטרה אקוסטית מעץ מלא

ישנם כמה גדלים בגיטרות אקוסטיות. כלומר: גיטרה מיני בגודל של "39 כמו כן בגודל סטנדרטי של "40 ודראדנוט  "41. לגודל של הגיטרה ישנה  משמעות מכריעה על הצליל של הכלי. כלומר אקוסטית גדולה – דראדנוט בגודל של "41 , יש צליל ענק. זאת אומרת שתיבת התהודה של הגיטרה גדולה במיוחד ולכן הגיטרה מפיקה צלילים חזקים במיוחד. לעומת זאת גיטרה גדולה לא מתאימה לכל נגן. זאת אומרת שלפעמים הגיטרה גדולה מידי על הגוף של הנגן.  באקוסטית גדולה עלולים להופיע כאבי גב בזמן הנגינה. זאת אומרת שגודלה של הגיטרה צריך להיות מותאם לגודלו של הנגן.

גיטרות אקוסטיות למתחילים ומתקדמים

גודלן של הגיטרות

אחד הדברים הכי חשובים בבחירת גיטרות אקוסטיות למתחילים ולמתקדמים היא הנוחות בזמן הנגינה. מימדי הגיטרה צריכים להיות מותאמים לגודלו של הנגן , ממש כמו כפפה ליד. גיטרה גדולה מידי לא תאפשר חווית נגינה נעימה, וכמו כן לא תאפשר התקדמות ושליטה טכנית. חשוב לשים דגש שהגיטרה תתאים לנגן, ולא שהנגן יתאים את עצמו לגיטרה.

אחת הגיטרות האקוסטיות הכי מועדפות על רוב נגני הגיטרה , היא גיטרה בגודל של "40. כלומר מדובר בגודל סטנדרטי, אשר מתאים לרוב הנגנים. עם גיטרה כזו חווית הנגינה הופכת לנעימה במיוחד, כמו כן שליטה טכנית היא משימה אפשרית, וכמו כן הגיטרה מאפשרת להתאמן עליה זמן ממושך. אחת הבדיקות הכי מומלצות לגבי גודלה של הגיטרה היא מתיחות בגב התחתון. כלומר: אם אתם מעוניינים לבדוק אם גודלה של הגיטרה מתאימה לכם, עליכם לערוך בדיקה קצרה. נגנו על הגיטרה ושימו לב שאין לכם מתחיה של הגב התחתון. כלומר שהגוף שלכם לא נמתח בכדי להקיף את גודלה של הגיטרה. אם אתם מרגישים נוח בשתי הידיים, וללא מתיחות בגב התחתון, משמעות הדבר שגודלה של הגיטרה מתאים לכם.

כלי-מיתר חנות כלי נגינה - גיטרות

גיטרות אקוסטיות מיני למתחילים וגם למתקדמים

בזמן האחרון ישנו מבחר עצום של גיטרות אקוסטיות בגודל של גיטרות קלאסיות. כלומר גיטרות אקוסטיות בגודל של "39 . מדובר באחת הגיטרות האקוסטיות הכי נוחות שיש לנגינה. כלומר: גיטרה קטנה מאפשרת שליטה לכל נגן. בנוסף לכך התחושה היא שהנגן שולט על הגיטרה בכל קטע טכני נתון. זאת אומרת שנגינה של אקורדים מורכבים, וכמו כן  בנגינה של פינגרסטייל , ישנה תחושה של ביטחון עצמי בזמן הנגינה. למעשה ישנם שני סוגי גיטרות אקוסטיות קטנות.  אקוסטיות למתחילים וגיטרות אקוסטיות למתקדמים. ההבדל העיקרי הוא בסוגי העצים של הגיטרה. זאת אומרת שגיטרות אקוסטיות למתחילים עשויות מעצים פשוטים. עצים אלו משמשים בדרך כלל לתעשייה של רהיטים. זאת אומרת שעצים אלו לא מיועדים לכלים אקוסטיים. כתוצאה מכך הצלילים של הגיטרה אשר בנויה מעצים פשוטים, יהיו אטומים ללא גוון אקוסטי.

גיטרה אקוסטית מצופה ביהלומים

סוגי העצים בגיטרות אקוסטיות מיני למתקדמים

 כאמור לגודלה של הגיטרה השפעה מכריעה על הצליל שלה. כלומר גיטרה גדולה מפיקה צלילים חזקים יותר מאשר גיטרה קטנה. בגיטרות אקוסטיות בגודל מיני, הצליל יהיה קטן יותר מאשר בגיטרות אקוסטיות בגודל של "41. אולם ישנו דבר אחד חשוב שיכול להעלות את הרמה של הגיטרה והוא סוגי העצים של הגיטרה. כלומר : ישנם סוגי עצים אקוסטיים ברמה גבוהה שיכולים להשוות את העצמה של גיטרה קטנה לגיטרה גדולה. זאת אומרת שעצים טובים בגיטרה מפיקים צלילים גדולים וחזקים, למרות גודלה הקטן.

חשוב לציין שסוגי עצים אקוסטיים לא רק מפיקים צלילים חזקים , אלא מפיקים צלילים עם אופי. כלומר גוון של סאונד ייחודי אשר מתאים לגיטרות אקוסטיות. באופן כללי ישנם כמה סוגי עצים בגיטרה אחת. זאת אומרת שהגב והצדדים יהיו מעצים שונים מאשר החלק הקדמי של גיטרה שנקרא הטופ . כמו כן הצוואר של הגיטרה ולוח המפתחות יהיו מעצים שונים מאשר שאר חלקי הגיטרה. 

גיטרה אקוסטית למתקדמים - דראדנוט

מרחק המיתרים מלוח הסריגים בגיטרות אקוסטיות

אחד הדברים שהכי משפיעים על הנוחות בגיטרות אקוסטיות הוא מרחק המיתרים מלוח הסריגים. כלומר: האקשיין של הגיטרה – Guitar Action . למעשה ישנם הרבה נגני גיטרה שלא מודעים לגובה של המיתרים. זאת אומרת שרוב הנגנים המתחילים לא מבינים מה עושה את הגיטרות האקוסטיות לכי נוח לנגינה.  למעשה הצליל בגיטרה נוצר על ידי קירוב המיתר ללוח הסריגים באמצעות  אצבעות יד שמאל. מרחק גדול מעייף את אצבעות הידיים במהירות רבה. לעומת זאת מרחק קטן מאפשר הפקת צלילים נקיים בקלות וללא מאמץ. 

ניתן לחלק את צוואר הגיטרה לשושה חלקים עקריים. החלק הראשון הוא הבתים הראשונים. בחלק זה הגובה של המיתרים מושפע בעיקר לפי גובהה הנט של הגיטרה. הנט הוא החלק עליו רוכבים המיתרים בדרכם למפתחות הכיוון. חשוב לשים לב שהחריצים של הנט יהיו עמוקים . מצד שני שלא יהיו עמוקים מידי, כלומר שלא יתקרבו למיתרים יותר מידי ובכך יזמזמו.

גיטרה אקוסטית בגודל 41 אינץ'

דילוג לתוכן