חנות כלי נגינה

חנות כלי נגינה ,כלי-מיתר, הוקמה בכדי לתת לחובבי הנגינה, אלטרנטיבה שונה בעולם המוזיקה. כלומר: אנחנו מייבאים כלי נגינה מיוחדים, שאין לאף אחד בארץ. שמנו דגש מיוחד לא רק על הצליל של הגיטרות או שאר כלי הנגינה, אלא גם על הנוחות. אנחנו מאמינים שנוחות בזמן הנגינה היא אחד הדברים הכי חשובים לכל נגן מתחיל או מתקדם.  אנחנו נמצאים בפתח תקווה, אצלנו – חנות גיטרות תמצאו מבחר ענק של כל הכלים : גיטרות קלאסיות למתחילים למתקדמים ולמקצוענים. בכל הגדלים ובכל הרמות. גיטרות אקוסטיות  חשמליות, יוקלילי, כינורות, אורגניות וכל הציוד הנלווה.

כלי מיתר -חנות כלי נגינה
כלי מיתר -חנות כלי נגינה
מבוסס על 720 ביקורות - powered by Google
קרא עוד
חנות גיטרות וכלי נגינה המובילה בדירוג הכי גבוהה בארץ !!! כלי נגינה ברמה גבוהה עם שירות מקצועי ואדיב במיוחד.

מה אומרים עלינו - חנות כלי נגינה המובילה בדירוג

חגי רחביה
חגי רחביה
Hagai Rehavia
קרא עוד
שירות אדיב ביותר, סבלנות ומקצועיות במחירים הוגנים. פיני חי ונושם את עולם הגיטרות, ובחנות שלו מוטו מנצח- לקוח מרוצה הוא מעל לכל!!
Liad Adi Golomb
Liad Adi Golomb
ליעד עדי גולומב
קרא עוד
התרשמתי מאוד מפיני מרמת המקצועיות, הסבלנות והיושרה בהצגת הגיטרות. הוא קלט אותי בול ואני מאוד מרוצה מהגיטרה שקניתי, תודה 🙏

ברוכים הבאים לכלי מיתר - חנות כלי נגינה

ברוכים הבאים לחנות כלי נגינה שלנו – כלי-מיתר סניף פתח תקווה. אצלנו המוזיקה פוגשת אומנות! . אנו מתמחים באספקת גיטרות, יוקוללים, כינורות ואביזרים איכותיים למוזיקאים בכל רמות הנגינה.

בחנות שלנו, תמצאו מבחר נרחב של כל סוגי הגיטרות, כולל אקוסטיות, גיטרות חשמליות וקלאסיות. כל אחד מהם עשוי בקפידה ובדיוק, תוך שימוש בחומרים המשובחים ביותר כדי להבטיח איכות צליל יוצאת דופן ועמידות. בין אם אתה מקצוען ותיק או רק בתחילת הדרך, יש לנו גיטרה שתתאים לצרכים ולתקציב שלך.

אנו מציעים גם מגוון של יוקולילים, מדגמי סופרן קלאסיים ועד לגדלי קונצרט וטנור גדולים יותר. היוקלילי שלנו מיוצרים עם אותה תשומת לב לפרטים כמו הגיטרות שלנו, והם מושלמים עבור נגנים בכל הגילאים ורמות המיומנות.

למעוניינים במוזיקה קלאסית, יש לנו מבחר יפה של כינורות. בין אם אתה מתחיל או נגן מנוסה, הכינורות שלנו מעוצבים עם החומרים האיכותיים ביותר ותוכננו לספק צליל עשיר ומלא.

אביזרים לכלי נגינה וציוד נלווה

בנוסף לכלי הנגינה שלנו, אנו מציעים גם מגוון רחב של אביזרים שיעזרו לך להפיק את המרב מחוויית יצירת המוזיקה שלך. החל ממיתרי גיטרה ועד למארזים ומעמדים, יש לנו את כל מה שאתה צריך כדי לשמור על הכלים שלך במצב מעולה ולהישמע במיטבם.

אז למה לחכות? עיין במבחר שלנו עוד היום וגלה את הכלי המושלם עבורך. עם המחירים ללא תחרות, האיכות יוצאת הדופן ושירות הלקוחות היוצא מן הכלל, לא תמצא מקום טוב יותר לקנות בו גיטרות, יוקולילים, כינורות ואביזרים. תודה שבחרת בחנות שלנו לכל צרכי המוזיקה שלך!

קורס לימודי גיטרה אונליין במתנה!
רכשתם מאתנו גיטרה ואתם לא יודעים לנגן? תקבלו קורס אונליין במתנה! למודי גיטרה למתחילים , החל מהצעדים הראשונים אונליין במתנה!
סטאפ לגיטרה במתנה!
כלי מיתר מעניקה לכם סטאפ מקצועי על כל גיטרה שרכשתם במתנה!
12 שיעורי נגינה ביוקלילי אונליין במתנה!
קניתם אצלנו יוקלילי ורוצים ללמוד לנגן עליו? תקבלו קורס נגינה ביוקלילי במתנה!
Previous slide
Next slide

חנות מוזיקה עם כלי נגינה מיוחדים

בחנות שלנו, אנו מתגאים בכך שאנו מציעים כלי נגינה שאינם רק מעוצבים להפליא, אלא גם מספקים איכות צליל יוצאת דופן. אנו מאמינים שהמפתח ליצירת מוזיקה נהדרת הוא שיש לך כלי שאתה אוהב לנגן עליו ושמעורר אותך ליצור.

הנה כמה מהדברים שהופכים את הכלים שלנו למיוחדים:

חומרים איכותיים: אנו משתמשים רק בחומרים הטובים ביותר ליצירת הכלים שלנו. מהעץ שאנו משתמשים בו עבור הגופים ועד המיתרים בהם אנו משתמשים לצליל, כל אלמנט נבחר בשל איכותו ועמידותו.

אומנות מומחים: כלי הנגינה שלנו מיוצרים על ידי אומנים מיומנים שמקפידים על כל פרט ופרט בתהליך. מהעיצוב הראשוני ועד הגימור, כל כלי עשוי בדייקנות ובמומחיות.

אפשרויות התאמה אישית: אנו מציעים מגוון אפשרויות התאמה אישית עבור הכלים שלנו שלנו, המאפשרים לך ליצור כלי נגינה שהוא באמת ייחודי ומותאם להעדפותיך.

איכות הצליל

איכות צליל יוצאת דופן: הכלים שלנו נועדו לספק איכות צליל יוצאת דופן, בין אם אתה מנגן בסביבה מקצועית או סתם ג'אם עם חברים. תתפלאו מהעומק והעושר של הצליל שהכלים שלנו מפיקים.

תמחור סביר: למרות האיכות הגבוהה של המכשירים שלנו, אנו שואפים לשמור על המחירים שלנו נוחים. אנו מאמינים שלכולם צריכה להיות גישה לכלים מעולים, ללא קשר לתקציב שלו.

בקיצור, הכלים שלנו מיוחדים כי אנחנו שמים את הלב והנשמה שלנו בכל היבט של יצירתם. אנו מאמינים שמוזיקה היא שפה אוניברסלית שמחברת אנשים מכל תחומי החיים, ואנו גאים לקחת חלק בסיוע למוזיקאים ליצור מוזיקה יפה עם הכלים שלנו.

גיטרות חשמליות בסגנון ST

מאת פיני אלקיים מנהל החנות לכלי נגינה כלי מיתר

מחפשים לקנות גיטרה קלאסית? או אולי גיטרה אקוסטית? הגעתם למקום הנכון. חנות כלי נגינה לכל נגן יש את הגיטרה שהכי מתאימה בשבילו. אז שואלים את עצמכם איך יודעים איזה גיטרה הכי מתאימה לכם? בשביל זה אנחנו כאן.

 כלומר ישנם גדלים שונים בגיטרות קלאסיות: גיטרה בגודל חצי, שלושה רבעים ועם גודל מלא של 4/4. גם בגיטרה בגודל מלא ישנם חלוקה לגדלים שונים "39 "40 "41. 

 כלומר הגודל של הגיטרה צריך להתאים לגודלו של גוף הנגן. כך למשל אנשים בעלי גוף קטן יחסית יצטרכו גיטרה שתתאים להיקף הגוף שלהם. 

חנות כלי נגינה - גיטרה קלאסית עם מיתרי ניילון

ההמלצה שלי היא ללכת על כלים קטנים בשלבים ראשונים. כלים קטנים יאפשרו לכם לעשות את הצעדים הראשונים בגיטרה בצורה הדרגתית. 

 כלומר : ההדרגתיות בשלבים הראשונים  תהיה חשובה מאוד להתפתחות נכונה.

עם התפתחות נכונה והדרגתית תוכלו לסגל לעצמכם טכניקה נכונה. טכניקה נכונה תביא אתכם  גם להתקדמות ולתוצאות הרציות כבר בצעדים הראשונים בגיטרה.

להתחיל לנגן נכון

רוב הנגנים המתחילים לנגן בגיטרה לא באמת יודעים מהיכן להתחיל. זאת אומרת שנכון שהצעד הראשון זה לרכוש גיטרה. אך השאלה היא האם גיטרה קלאסית תתאים לכם?, או אולי גיטרה אקוסטית?  . כלומר : ישנם הבדלים מהותיים בין שני הכלים האלו. נכון שמבחינת הצורה הם נראים כמעט זהים , אך ישנם הבדלים גדולים בצלילים ובנוחות.

זאת אומרת: הצלילים בגיטרה אקוסטית יהיו עם גוון מתכתי .  מיתרים אלו מצד אחד מפיקים צלילים מיוחדים שמוכרים לכם מהרבה שירים שאתם אוהבים. מצד שני נורא קשה ללחוץ עליהם ולהפיק צלילים נקיים.

ההרגשה בידיים היא ממש כמו "סכינים" כלומר : הרגשה של חיתוכים החותכים בבשר החי. רמת החיכוך של אצבעות יד שמאל עם המיתרים בגיטרה אקוסטית יהיו פחות נעימים ולכן דורשים התמדה ארוכה בכדי להגיע לרמת צלילים איכותית.

חנות כלי נגינה - גיטרה אקוסטית עם מרחק נמוך של המיתרים מהלוח

המלצה שלנו

ההמלצה שלנו לנגנים מתחילים היא להתחיל בגיטרה קלאסית. לגיטרה קלאסית מיתרים העשויים מניילון.  בהשוואה לגיטרה עם מיתרי מתכת, ההתקדמות שלכם עם מיתרי ניילון תהיה קלה יותר, ומהירה יותר.

הבניה הטכנית של אצבעות יד שמאל , כלומר הטכניקה בגיטרה,תהיה הדרגתית ונכונה יותר עם מיתרי הניילון של גיטרה קלאסית. הפילוספיה שלי לגבי גיטרה למתחלים היא: אם נוח לך אתה תנגן יותר טוב. לכן יוצא מכך ההמלצה היא להתחיל בגיטרה שתעניק לכם את מרב הנוחות. 

דבר נוסף :גיטרה קלאסית כלומר גיטרה עם מיתרי ניילון, תאפשר לכם לבנות את הטכניקה בצורה נכונה . חוץ מכך היא גם תעזור לכם לדעת לנגן את השירים שאתם כל כך אוהבים,וכל זאת בזמן קצר יחסית. לעומת זאת בגיטרה אקוסטית ייקח לכם פי 2 זמן לדעת לנגן את השירים שאתם אוהבים. 

חנות כלי נגינה - גיטרה קלאסית עם מיתרי ניילון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן